13 Ekim 2010 Çarşamba

istanbul'un anarşist kitabevi neresi marksist kitabevi neresi?

dün bir de Londra'da Housmans'a uğradım.
londra'nın marksist kitabevi denebilir herhalde.
Bu sefer Freedom'a, Londra'nın anarşist kitabevine gitmedim çünkü 10 gün sonra nasılsa Londra Anarşist Kitap Fuarı var. orada bakarım neye bakacaksam.
Freedom herhalde 100 yıllık. Housmans da 1945'de kurulmuş.
İstanbul'a bir misafir geldi, marksist kitabevi nerde bulurum dese nereye yönlendiririm acaba diye de düşündüm.
eskiden herkes bütün kitabevleri marksist gibi gelirdi bana. bazıları daha marksist bazıları daha az marksist gibi. veya bazıları şu kanada yakın bazıları bu gibi.
şimdi marksist kitabevi söyle deyince emin olamıyorum.
küçücük de bir yer Housmans aslında.
küçücük bir anarşist kitabevi de istanbul'da olsa diyor insan.
mesela Amargi ne güzel yer. anarşist mi marksist mi feminist mi bilmem ama çok güzel. işte öyle bir yer olmalı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder