5 Eylül 2010 Pazar

ece temelkurana açık mektup!

bu açık mektup dilini unutmuşum. şimdi not yazmaya kalkarken birden aklıma geldi. bilmemkime açık mektup! halbuki günümüzde her blog metni açık mektup gibi. yoksa değil mi? kuşkuya düştüm bile. belki gerçekten de internet çağında açık mektup mümkündür.
neyse, ece temelkuran nereden çıktı diyeceksiniz. malum, temelkuran boykot cephemizi terkederek hayır'a dümen kırdı. baktım şurda burda bu makas değiştirmeden bahsediliyor bolca.
benim boykotun da pek bir işe yaramayacağına dair analizlerim baki.
ama boykot propagandasını sürdürmeyi boykot söylemini sürdürmeyi gene de hala siyasi bir gereklilik sayıyorum. ve de boykot cephesine çağırabiliyorum. bir boykot tebliğcisi gibi.
dolayısıyla diyorum ki, ey ece, geri dön!
boykottan sapma!
tahminimce evetçilerin ağır markajı ve belaltı vurmaları yıldırmıştır ve bir reaksiyonla "ya basta" diyerek hayır'a sapmıştır.
bir televizyon programında biraz izlemiştim birkaç gün önce. ablukaya alma kişisel saldırıya geçme mantık zeminini kaydırma gibi yöntemler izleyen televizyon yorumcuları var maalesef.
iktidarı arkasına alan zaten ekstra bir çirkinleşme rüzgarı hissediyor.
iktidar hayırcılarda olsaydı bu sefer de onlarda görürdük aynı salvoyu.
herkes nuray mert değil ki.
dahası herkes nuray mert olmak zorunda mı?
temelkuran da çekip hayırcı oldu tamam.
ama diyorum ki bu reaktif karardan geri dön!
boykota geri gel!
referandummaniaya kapılma.
referandum gelir geçer. siyaset devam edecek. diri kalmak gerek. hattan kopmamalı. özneleşme sürecini sıfırlamamalı. kaldığımız yerden devam edebilmeli, toz duman dağılınca.
bakıyorum email gruplarında başka boykotçular da yetti kardeşim madem temelkuran da böyle yaptı haklı kadın biz de hayıra geçelim diyorlarmış.
aman diyorum.
boykotta kalalım. boykota dönelim.
bir şey elde etmek için çok geç olsa da...
çünkü devamı getirilebilir başka bir yerde durmak için çok geç değil---

3 yorum:

  1. Kalın Boykotta, AKP kazansın. Nasıl olsa onlar, Boykot, gücünün çok üstünde bir başarı kazanıp da Hayır %0, Evet %3o olsa bile sonucu sırıtarak demokrasinin zaferi ilan edip bildiklerini okuyacaklardır.
    Fransız Devrimi sırasında Silahşor Aristokratlar Devrimci Burjuvaları tahkir edip düelloda öldürürlermiş. İşte bu da böyle bir metot. İlericilerin onurunu, ahlakını onları ve devrimi yenmek için kullanmak.

    YanıtlaSil
  2. Boğayı iğdiş ederiz, öküz olur; erkek çocuğu iğdiş ederiz casrat olur, sesi değişmez. Sanki yarın devrim olacakmış da sömürü, zulüm hepten ortadan kalkacakmış gibi, bize, "boşverin geçici iyileştirmeleri, reformları, ya hep ya hiç" diyenlere inanıp, referandumu boykot ederiz; AKP ve ABD kazanır, zulüm katmerlenir, sömürü iliklerimizi bile kurutur.
    Sonunda devrim olur ama bu arada nice ezilen "bertaraf" olur.

    YanıtlaSil
  3. Boykot edelim. Böylece egemen zalimler bizi hadım etmiş olurlar ve belki haremlerine "ağa" yaparlar.
    Boykot edelim. Çünkü "reformlara değil, reformizme karşıyız" boş laftır. Biz her şeye karşıyız. Ya hep ya hiç.
    Boykot edelim. Çünkü referandum da gelip geçicidir; zaten her şey geçer, akar.
    Biz kalenderiz, sömürü, zulüm de geçicidir. Bir gün devrim olacak, görmemiş gibi olacağız. "Geçer ama bilader deler de geçer" laflarına da aldırmayın.

    YanıtlaSil