7 Ocak 2009 Çarşamba

öyle bir blogda ilk gece

uyuyamadığım bir gece. boşanma işlemlerinin son cep cepleri bugün olduğundan besbelli. ne yapsam ne yapsam, derken blog yapıyım haydi dedim, vardı böyle bir fikir aklımda zaten, işte zamanı.
blog bir tür günlük değil mi?
ama baştan okuyucusu olan (olabilecek olan) günlük.
günlüğümü nasıl okursun! kavgası yok.
aslında iyi bir blog okuyucusu değilim. kafamdaki blog fikrine, imgesine istinaden girişiyorum bu işe. belki de hemen bırakırım.
daha önce blog formunu metin depolamak için kullandım sadece. birgun yazilarimi topladığım bir blog yapmıştım, bir de genel olarak türkçe ingilizce ayırmadan düzensizce metinleri istiflediğim bir blogum vardı. blogum mu bloğum mu?
bloğum boğum boğum -b blokta doğum.

günlüğe günlük tutmak yerine günlük tutma üzerine tartışmalarla doldurmak da istemiyorum aslında. tekrar sinirim bozulacak. halbuki blog yapma fikri aklıma geldiğinden beri pozitif bir şeyler hissediyorum.

bu kadar giriş yeter. bundan sonra aklıma estiği gibi bloğumu boğum boğum parmaklıycam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder